Näin tilaat Chezmarius.fi verkkokaupasta

Tuotteiden selailu

Chezmarius.fi sivusto on jaettu ylhäällä olevaan päävalikkoon ja vasempaan alavalikkoon. Päävalikosta löydät pääkategoriat, joiden alle valikoimamme on jaettu sekä Brändit kategorian, josta löydät kaikki tuotteet brändeittäin listattuna.

Hakusanakenttä

Voit hakea tiettyä tuotetta suoraan hakusanalla tai tuotenumerolla.
Hakusanan tulee olla vähintään 3 merkkiä pitkä.

Tuotteiden lisääminen ostoskoriin ja tuotteiden saatavuus

Löydettyäsi mieleisesi tuotteen, valitse tuotesivulla haluamasi määrä. Tehtyäsi valinnat paina lisää koriin painiketta ja tuotteesi lisätään ostoskoriin. Varastosaldo on reaaliaikainen ja voit lisätä niin monta tuotetta, kuin valikko antaa. Mikäli tarvitset usemman kuin valikko antaa tai tuotekortissa on maininta “tuote on tilapäisesti loppu”, niin laita viestiä osoitteeseen verkkokauppa@chezmarius.fi tai ota yhteyttä puhelimitse 040 195 5215 ja varmistamme tuotteiden saatavuuden. Huomaathan, että ostoskorissa olevat tuotteet eivät vielä ole varattuina.

Toimitustiedot, toimitustavat sekä viestiä Chez Mariukselle

Täytä toimitustietosi ja valitse itsellesi parhaaksi sopiva toimitustapa.
Voit myös kirjoittaa viestikenttään lisätietoja koskien tilaustasi.
Huomioithan että viestikentän teksti välittyy vain verkkokauppaamme, ei Postille!

Toimitustavat ja maksaminen

Toimitustavaksi voit valita joko nouto Fredrikinkadun myymälästä 0 euroa tai postipaketti lähipostiisi, jonka hinta on 6,90 (yli 50 euron tilaukset toimitamme lähipostiisi ilman postikuluja) tai kotipaketti 12 euroa (yli 100 euron tilaukset toimitamme kotiovellesi ilman postikuluja).

Tämän jälkeen paina jatka-painiketta, joka avaa tilauksesi yhteenvedon. Käy tilauksesi läpi ja mikäli haluat vielä muuttaa toimitustapaa voit sen tehdä tässä vaiheessa. Mikäli teet muutoksia tässä vaiheessa muista painaa päivitä muutokset -nappia, jolloin tilauksesi yhteenveto päivittyy. Kun olet valmis tekemään tilauksesi paina Kassalle-nappia ja siirryt maksuvaiheeseen. Kun olet maksanut tilauksesi verkkopankin tai luottokunnan sivuilla, tilauksesi lähtee käsittelyyn ja saat tilausvahvistuksen sähköpostilla.
Noutotilauksissa saat myös sähköpostiviestin kun tuotteesi ovat noudettavissa myymälästämme.

Postipaketeista järjestelmämme lähettää teille Postin seurantakoodin jonka avulla voitte seurata paketin kulkua postin sivuilta.

Huomioithan että Postin paketit tulee nykyään noutaa 7 päivän sisällä postitoimipaikasta, jos paketista ei ole tullut antamaasi puhelinnumeroon 3 arkipäivässä tekstiviestiä paketin saapumisesta, ota yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun. Linkki postin artikkeliin, klikkaa tekstiä. 

Noutotilauksia säilytämme myymälässämme 1kk tilauksesta, jonka jälkeen pidätämme oikeuden perua kaupan ja palauttaa rahat asiakkaalle. 

Lataa kännykkääsi Postin oma ilmainen sovellus jolla näppärästi seuraat pakettisi matkaa, lisäät säilytysaikaa, siirrät pakettisi pakettiautomaattiin yms. Suosittelemme!

Applen puhelimille

Android puhelimille

 

Palauttaminen

Jos haluat palauttaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteen, voit tehdä sen seuraamalla Postin ohjeita täältä.

Asiakaspalautus tulee tehdä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, avaamattomissa pakkauksissa. Tarkemmat ehdot voit tarkistaa täältä. Tarvitset palauttamista varten Postin lähetystunnuksen, jonka olet saanut tilauksesi yhteydessä. Muistathan laittaa mukaan omat yhteystietosi, joilla tilaus on tehty, jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

Jos haluat reklamoida tuotteen, toivomme että olet meihin ensin yhteydessä, jotta voimme arvioida tilannetta ja ratkaista sen fiksuimmalla tavalla.